قیمت مواد کراتینه برزیلی بدون فرمالین

استفاده زیاد از مواد کراتینه در سالنهای آرایشی برای صاف کردن مو و از بین بردن زبری موهای مشتریان خود تولیدکنندگان در مسیرنه   تولید مواد کراتین بدون مواد سمی قرار داده است.شاید از نظر شما عزیزان که به عنوان مشتری در سال یک بار بیشتر کراتین نمیکنید این مسله خیلی مهم نباشد ولی همکارانی که به صورت تخصصی کار کراتین مو را انجام میدهند بسیار مهم است.نکته قابل توجه ایسنت آیا مواد کراتین برزیلی بدون ماده خطرناک فرمالین وجود دارد؟ در این مقاله  برای دریافت قیمت مواد کراتینه برزیلی بدون فرمالین با ما همراه باشید.

 قیمت مواد کراتینه برزیلی بدون فرمالین

ماده سمی فرمالین در مواد کراتینه چیست؟

همه عزیزان همکار حتما مطلع هستند یکی از مواد سمی در مواد کراتین وجود فرمالین است.گازی بسیار خطرناک و سمی که در بین اکثر برندهای بدون کیفیت رایج است.خوشبختانه با وجود تکنلوزی جدید برندهای مهم جهانی این ماده خطرناک را استفاده نمیکنند و همین امر باعث رضایت مشتری میشود.

قیمت مواد کراتینه بستگی به کیفیت محصول متفاوت میباشد باتوجه به داشتن تخصص چندین ساله همکاران ما در این امر شما عزیزان میتوانید با ما در ارتباط باشید.

عوامل موثر درقیمت مواد کراتینه برزیلی بدون فرمالین در چیست؟سوال بسیار از مشترین ایسنت که این اشفتگی در چیست؟خب به چند عامل موثر ما نگاهی تخصصی خواهیم داشت.

مواد کراتینه برزیلی

1-کیفیت مواد کراتینه مو

2-حجم مواد کراتین مو

3-پک کامل مواد کراتینه

4-ماندگاری مواد کراتینه پس از استفاده بر روی سر مشتری-

کیفت مواد کراتینه یکی از اصلی ترین عمال تععین قیمت است.مشتری ما انتظار دارد اگر پرداختی دارد خدمات قابل توجه دریافت کندوقتی موهای مشتری شما بسیار زبر شده است وبراقیت خود را از دست داده است خب در اینجا ما باید به مشتری توضیح بدیم اگر با این مواد برایتان استفاده کنیم قیمت این میشود و اگر با مواد دیگری استفاده کنیم قیمت متفاوت میشود.در این صورت قطعا مشتری میپزیرد که چه انتخاب داشته باشد.

ماندگاری مواد کراتین مو

ترفندهای جذب مشتری برای استفاده از مواد کراتینه خوب چیست؟

بسیار ساده است شما باید چندین مارک مواد کراتینه مو در سالن داشته باشید البته با کیفیت های متفاوت و قیمت های متفاوت که به مشتری خود بتونید ارایه دهید.همراه با ارایه خدمات فروختن شامپو کراتینه و ماسک مو کراتینه روشی است که برای شما همکار عزیز بسیار سود خوبی در پی دارد.

دومین عامل حجم مواد کراتینه است که معمولا 500 میل و 1000میل میباشد البته درجعبه های غیر استاندارد 850 میل هم مواد کراتینه تولید میشود.

پک کامل کراتینه به معنی داشتن ماسک مو کراتینه و شامپو مخصوص است که فاقد سولفات است.که این پک قیمتی متفاوت دارد.

شامپو کراتینه مو

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما