آموزش نحوه ی کراتین مو آسیب دیده

پروتئین سازنده‌ی مو کراتین نام دارد,کراتین به فولیکول‌ها مو کمک می‌‌کند تا آسیب های وارد شده به مو ترمیم شود.
نحوه ی کراتین مو بسیار با اهمیت است زیرا موادی که برای انجام این کار استفاده می‌شود پرخطر هستند و بدون تخصص و آگاهی ممکن است صدمات زیادی به خود وارد کنید.
بنابراین بسیار اهمیت دارد که با نحوه‌ی استفاده از این محصول آشنایی داشته باشید تا هم از صدمات احتمالی جلوگیری بشود و هم به نتیجه‌ی دلخواه خود برسید.

آموزش نحوه ی کراتین مو آسیب دیده

ترمیم مو آسیب دیده با کراتینه

ترمیم مو آسیب دیده با کراتینه امروزه سلامت مو امر بسیار مهمی در زیبایی ظاهری می‌باشد و بسیاری در تلاش‌ هستند تا از روش‌ها مختلف به موهای خود رسیدگی کنند.
روش‌ها متنوعی برای زیبا و سالم‌تر شدن مو وجود دارد اما یکی از آسان‌ترین و پرطرفدارترین این راه‌ها کراتین مو آسیب دیده است که علاوه بر ترمیم موهای آسیب دیده به نرمی و لخت شدن مو بصورت نیمه دائمی هم کمک می‌کند.

پس از ترمیم مو توسط مواد موجود در کراتین موهای شما حدود 3 تا 6 ماه حالت لخت و نرم خود را حفظ می‌کند و نیاز شما به استفاده از ابزار صاف کننده مانند اتوی مو و سشوار کاملا از بین می‌رود و به دلیل اینکه موی شما مستقیم در معرض حرارت قرار نمی‌گیرد پس آسیبی هم به آن وارد نمی‌شود.
بسیاری از افراد بعد از انجام رنگ یا دکلره از وز و شکننده شدن موهایشان شکایت دارند این افراد هم می‌توانند از این روش برای ترمیم موهای آسیب دیده‌‌ی خود استفاده کنند بدون اینکه رنگ موهایشان تغییر کند.
ترمیم مو با استفاده از کراتین باعث می‌شود حالت گرفتن موی شما راحت‌تر شود و برای این حالت دهی نیاز به استفاده از هیچ‌گونه ابزار حالت دهند‌ه‌ی مو ندارید.

نحوه ی کراتین مو با مواد طبیعی

نحوه ی کراتین مو با مواد طبیعی کراتین مو علاوه بر همه‌ی فوایدی که دارد به دلیل داشتن فرمالدئید که یک ماده‌ی شیمیایی است ممکن است خطر آفرین باشد و در بعضی از افراد مخصوصا زنان باردار عوارض شدیدی ایجاد می‌کند.
این نوع ترمیم مو بسیار پر هزینه است و در تایم کوتاه 3 یا 4 ماهه موه‌های شما کم کم به حالت اول باز می‌گردد از طرفی برای ماندگاری بیشتر کراتین بر روی موهایتان باید از شامپوهایی استفاده کنید که هزینه‌ی آنها نسبت به شامپوهای معمولی بالاتر است.
به همین دلیل شاید بهتر باشد از کراتین با مواد طبیعی استفاده کنیم, این روش ممکن است مانند روش کراتین شیمیایی تاثیر گذار نباشد اما قطعا خطرات کم‌تری دارد.
برای کراتین کردن مو به روش طبیعی می‌توانید از موادی که در منزل خود دارید استفاده کنید و برای مو‌های خود ماسک تهیه کنید.
موادی مانند روغن زیتون,روغن نارگیل,آووکادو,روغن بادام و موز برای تهیه این ماسک موها مناسب هستند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما