قیمت خرید انواع مواد کراتینه مو برزیلی

یکی از مرغوب ترین محصولات بهداشتی و ترمیمی مو در بازار، مواد کراتینه برزیلی می باشد که بسیاری از افراد به صورت معمولی و یا برای مصرف های حرفه ای مورد استفاده قرار می دهند. قیمت انواع مواد کراتینه مو برزیلی با توجه به تنوع و درجه بندی که دارد متفاوت است چون این محصول برای انواع موهای وز و آسیب دیده با کیفیت های مختلف در بازار خرید و فروش می شود.

قیمت خرید انواع مواد کراتینه مو برزیلی

روش های کراتینه کردن مو با مواد طبیعی

روش های کراتینه کردن مو با مواد طبیعی کراتینه کردن مو یک روش برای احیاﺀ و زنده کردن موهای آسیب دیده و خشک است که در طی فرآیندهای شیمیایی مانند رنگ و یا دکلره که روی آن انجام شده، مو رطوبت و مواد موجود در بافت درونی خود را از دست داده است و اکنون خشک و شکننده می باشد و همچنین برای موهای وز و خشکی استفاده می شود که به صورت طبیعی دارای خشکی بیش از حد هستند. 

علاوه بر مواد شیمیایی که توسط شرکتهای تولید کننده محصولات بهداشتی برای کراتینه کردن و زنده کردن مو در بازار عرضه می شود، در طبیعت نیز بسیاری از مواد وجود دارند که می توان برای کراتینه کردن و نرم کردن مو از آن استفاده کرد. 

مواد طبیعی مانند ماست، عسل، تخم مرغ، انواع روغن های نارگیل، زیتون و بادام و میوه هایی مانند موز، نارگیل از جمله موادی هستند که می توان آنها را برای کراتینه کردن مو استفاده کرد. 

مواد طبیعی را با نسبت های مشخص و به صورت چند نوع و یا تکی روی ریشه و ساقه مو زده می شود و بعد از نیم ساعت و یا یک ساعت با آب ولرم و شامپوی ملایم شستشو داده می شود. 

قیمت انواع مواد کراتینه مو برزیلی

قیمت انواع مواد کراتینه مو برزیلی مواد کراتینه صنعتی که در بازار وجود دارند با درجه کیفی بسیار متنوعی عرضه می شوند که در بعضی از آنها به دلیل استفاده از مواد طبیعی و مرغوب، کیفیت بسیار بالایی نسبت به نمونه های مشابه دارند و همین امر باعث می شود که با یک تفاوت قیمتی نیز عرضه شوند. 

مواد کراتینه مو برزیلی از نمونه محصولات باکیفیت و مرغوب بازار به شمار می آیند که در هنگام خرید کراتینه مو نیز می توان این تفاوت را به وضوح مشاهده کرد. 

البته عواملی مانتد حجم خرید و خرید از عرضه کننده های اصلی نیز از جمله مواردی هستند که روی قیمت محصول تأثیرگذارند و به همین دلیل افرادی که مصرف بالایی در این نوع از محصولات دارند سعی می کنند که آن را در حجم های عمده و به صورت مستقیم خریداری کنند تا از لحاظ قیمتی برای آنها مناسب و ارزان تر باشد. 

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما