ارسال کراتینه مو رایگان به اصفهان|کمترین قیمت کراتینه مو در اصفهان

ارسال کراتینه مو به اصفهانی های عزیز به صورت رایگان انجام میشود.آراد کراتین در راستای دسترسی سریع عزیزان همکار به مواد کراتینه تمامی محصولات خود را از قبیل شامپو کراتینه مو و ماسک مو با

کمترین قیمت کراتینه مو در اصفهان ارسال  رایگان میکند.در این مقاله به کراتین کردن مو(Keratin treatment) و مراقبت های ان اشاره خواهیم کرد.و در انتها با معرفی انستیتو ترانه واقع در اصفهان شما عزیزان آشنا میکنیم.

درمان کراتين براي مو: جوانب مثبت و منفي آن

Creatine Hair Therapy-https://keratinbrasil.ir
کراتین درمانی مو

مو همیشه در سراسر جهان مورد حسادت و تحسین بوده است. داشتن موهای زیبا یک اقبال است که به تعداد کمی خوش شانس اهدا می شود. در حالی که بقیه ما هر روز با موهای خود مبارزه می کنیم ، تعداد معدودی از افراد روی زمین قدم می زنند ، بی تأثیر هستند ، موهای کامل خود را می چرخند و با حسادت ما را سبز می کنند. با گفتن این حرفها زمان آن رسیده که کاری را به لانه پرنده های دوست داشتنی خود انجام دهیم ، موهایمان. برای یک بار ، بیایید درمان های خانگی را متلاشی کنیم و به علم اعتماد کنیم. با تحولات شگفت انگیز در صنعت زیبایی ، روش انقلابی دیگری برای مو ، درمان کراتین حاصل شد. با برخورداری از تعداد زیادی از موفقیت و مشتری های عظیم ، این درمان مطمئناً خود را به عنوان یک هوادار وفادار ایجاد کرده است. می خواهید این را هم امتحان کنید؟ در ادامه بخوانید تا بدانید چرا و چگونه می تواند موهای شما را به آبشار ابریشمی که همیشه می خواسته اید تبدیل کند.

Keratin treatment

کراتین چیست؟

کراتین پروتئین عمده ای است که به طور طبیعی در موهای ما وجود دارد. مو نه تنها حاوی کراتین است بلکه از پروتئین های مرتبط با کراتین نیز تشکیل شده است. این ماده به عنوان یک پروتئین محافظ خارجی و داخلی برای محافظت از موهای شما و سالم نگه داشتن آنها عمل می کند. به دلیل قرار گرفتن در معرض عوامل بیرونی مانند خورشید ، آلودگی یا مواد شیمیایی یا تغییر در سبک زندگی شما ، کراتین موجود در موها کاهش می یابد. این ریزش همان چیزی است که به موهای خشک ، آسیب دیده و کسل کننده منجر می شود.

 

درمان کراتین چیست؟

در طول درمان کراتین ، کراتین به طور مصنوعی به موها اضافه می شود تا یکدست ، براق و بدون حاشیه به نظر برسد ، از این رو آن را در بین خانم ها و آقایان بسیار محبوب می کند. چنین درمانهایی نقاط متخلخل در موهای شما را که به دلیل از بین رفتن کراتین تحقق می یابد ، پر می کنند. این موهای بیش از حد متخلخل باعث ایجاد جوش و درهم و برهم خوردن و شکستگی می شوند. درمان کراتین اساساً با بازگرداندن پروتئین از دست رفته در رشته های شما ، مو را دوباره احیا می کند.

Hair straightener
صافی مو

از درمان کراتین چه انتظاری دارید؟

 

این درمان باعث ایجاد موهای صاف ابریشمی می شود که به تدریج بعد از چند ماه از بین می رود. درمان کراتین برخلاف روند صاف کردن / برگرداندن مجدد است. موهای شما به طور کامل صاف نخواهد شد ، فاقد هرگونه حجم است و همچنین باعث نمی شود ریشه های شما به فرفری و انتهای شما براق شود. ماده کراتین اساساً مانند یک نرم کننده عمیق فوق العاده قوی است.

نتایج درمان نیز در افراد مختلف متفاوت است. در اصل این قسمت هایی از موهای آسیب دیده را دوباره بازسازی می کند. براق ، موهای کمتری و آسان برای مدیریت مو برخی از مزایایی است که می توانید بعد از درمان انتظار داشته باشید. ممکن است کسی که موهای بسیار مجعد داشته باشد ، با رینگل های کمتر مجعد و ملایم صاف برخورد کند. از طرف دیگر ، فردی با موهای موج دار ، موهای صاف و صیقلی به خود می گیرد. تأثیرات درمان برای همه متفاوت خواهد بود ، بنابراین اگر موهای صاف و مورد نظر خود را پیدا نکردید ناامید نشوید. درمان کراتین بیشتر مربوط به موهای قابل کنترل ، صاف و بدون سر و صدا است که دارای یک سالن است که دارای ظاهری شفابخش و خشک است و کمتر به موهای صاف و غیر طبیعی نگاه می کند.

Hair treatment
درمان مو

پیش درمان، پیش تیمار

قبل از رفتن به سالن ، بررسی کنید که آیا درمانی کراتین برای موهای شما مناسب است یا خیر. فقط به این دلیل که بهترین دوست شما آن را دوست داشته است ، به این معنا نیست که شما را هم جلب می کند. طبق گفته های متخصصین مو ، موهایی با بافت های فرفری یا یخ زده بهترین استفاده برای درمان کراتین هستند. از طرف دیگر ، موهای صاف و متوسط ​​باید از درمان به طور کلی اجتناب کنند.

نکته مهم دیگر قبل از انجام درمان ، مشاوره با متخصص زیبایی شماست. این ایده خوبی است برای انتخاب یک مدل مو اعتماد و با تجربه برای موهای خود. مشاوره با سبک اطمینان حاصل می کند که فرمول مناسب موهای خود را دریافت می کنید. این امر ضروری است زیرا هر درمان کراتین به طور یکسان ایجاد نمی شود. همچنین ، مطالعه قبل از درمان به شما کمک می کند زیرا ایده خوبی را در مورد آنچه انتظار دارید به شما می دهد. فراموش نکنید که در مورد قیمت سوال کنید زیرا بسته به طول مو متفاوت است.

روش انجام کراتین

روزی را انتخاب کنید که آزاد هستید و زمان کافی برای صرف کردن دارید زیرا این یک درمان طولانی است. درمان تقریباً سه ساعت طول می کشد و شامل مراحل زیر است.

– شستشوی مو)

– خشک کردن مو برای از بین بردن تمام رطوبت

– استفاده از مواد  کراتینه مو

خشک کردم مو با سشوار

استفاده از اتو مومخصوص کراتینه برای جذب مواد به مو.

– تمام شد!

Creatine Therapy-https://keratinbrasil.ir
کراتین درمانی

نتیجه نهایی کراتینه کردن مو

نتیجه نهایی موهای صاف ، براق و قابل کنترل خواهد بود که حداقل سه ماه با یک رژیم درمانی مناسب موهای شما را دوام می آورد. اگرچه این درمان عوارض جانبی اثبات شده ای ندارد ، اما استفاده از فرمالدئید آن تحت اسکنر قرار گرفته است. این ماده شیمیایی در ساخت محصولات خانگی مختلف مورد استفاده قرار گرفته است و قطعاً خیلی بی خطر نیست. به همین دلیل ، ممکن است تحریک خفیف یا عفونت در پوست و چشم ایجاد شود. به همین دلیل ، بسیار مهم است که این روش توسط یک آرایشگر آموزش دیده انجام شود.

مراقبت های ویژه بعد از کراتینه کردن

Hair Wash-https://keratinbrasil.ir
شستشوی مو

پس از درمان ، توصیه می شود که در یک شامپوی خشک خوب سرمایه گذاری کنید زیرا به شما اجازه نمی دهد حداقل 48 ساعت موهای خود را بشویید یا آنها را با یک نوار لاستیکی مجدداً گره بزنید. اگرچه موهای شما پس از درمان قابل کنترل تر می شوند ، تغییر قابل توجهی در رژیم مراقبت از مو ایجاد نمی شود. شما هنوز هم باید مراقبت بیشتری از موهای خود انجام دهید. متخصصان سبک معمولاً فرمول عاری از سولفات را برای شامپوی شما توصیه می کنند. این امر باعث ماندگاری می شود زیرا شامپو خنثی کننده درمان نیست. برای آرایش موهای صاف و ابریشمی خود برای مدت زمان طولانی تر با آرایشگر خود در مورد محصولات مراقبت های بعدی مشورت کنید…

 

 

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما