آموزش گام به گام کراتینه مو برای مبتدیان

امروزه اهمیت داشتن مو های زیبا و سالم بر هیچ کس پوشیده نیست و تمامی افراد سعی در داشتن موهای صاف و درخشان دارند. یکی از روش هایی که به بازسازی و حفظ زیبایی مو کمک شایانی می کند کراتینه مو است. کراتینه آموزش ها و روش های مخصوص به خود را دارد. جهت اطلاع از شرایط آموزش گام به گام کراتینه مو برای مبتدیان می توانید با این مرکز در ارتباط باشید.

آموزش گام به گام کراتینه مو برای مبتدیان

تاثیرات کراتینه مو بر موخوره

تاثیرات کراتینه مو بر موخوره امروزه کراتینه مو از محبوبیت زیادی در میان مشتریان و به خصوص بانوان برخوردار است.

این روش فواید زیادی برای سلامتی و زیبایی مو به همراه دارد که یکی از آنها درمان موخوره است.

کراتین یکی از پروتئین های مورد نیاز مو می باشد که موجب درخشندگی و صافی مو خواهد شد.

در صورت کمبود این پروتئین در مو ها و بدن، مو ها به تدریج دچار آسیب هایی مانند موخوره و یا وز شدن خواهند شد. این امر منجر به از بین رفتن نرمی مو خواهد شد.

آن دسته از افرادی که مایل به داشتن مو های صاف و ابریشمی می باشند می توانند نسبت به شرکت در دوره کراتین درمانی اقدام کنند.

به طور کلی باید گفت که دو روش اصلی برای کراتینه کردن مو وجود دارد که هر روش ویژگی های مخصوص به خود را دارد که به شرح زیر است:

  • روش اول بیشتر جنبه درمانی دارد و برای مو های سوخته و یا دکلره شده مناسب است. این روش خاصیت احیا کنندگی منحصر به فردی داشته و می تواند موجب نرمی و صافی مو ها گردد.
  • روش دوم علاوه بر جنبه درمانی جنبه زیبایی نیز دارد و ضمن احیای مو های دکلره شده می تواند زیبایی را برای آنها نیز به ارمغان آورد.

روش دوم اصطلاحا کراتینه مو برزیلی نامیده می شود. آن دسته از افرادی که علاوه بر ترمیم مو مایل به داشتن مو های درخشان و نرم نیز می باشند، می توانند روش کراتینه برزیلی را انتخاب نمایند.

از دیگر تاثیرات کراتینه مو می توان به تامین ویتامین ها و املاح مورد نیاز مو اشاره کرد.

آموزش گام به گام کراتینه مو خانگی

آموزش گام به گام کراتینه مو خانگی اگر قصد انجام کراتینه مو خانگی را دارید می بایست آموزش های مربوط به آن را دریافت نمایید.

قدم اول انتخاب موادی است که میزان فرمالدئید آنها کم باشد زیرا مقادیر بیش از حد آن برای مو مضر است.

پس از انتخاب محلول مورد نظر باید مو های خود را با شامپو های مخصوص کراتین به خوبی بشویید. لازم به ذکر است که پس از انجام این کار تا سه روز نمی توانید مو های خود را بشویید.

قدم بعدی سشوار کشیدن مو و استفاده از محلول کراتین است.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما