کراتین کردن مو و عرضه مستقیم مواد آن در کشور

کراتین موجود در ساختار مو، ماده اصلی برای استحکام مو و محافظت از آن می باشد که متاسفانه با استفاده از رنگ های شیمیایی و افزایش سن، درصد آن در مو کاهش می یابد و باعث خشکی و وز شدن مو می شود. کراتین کردن مو، یکی از روش های صاف کردن موهای فر و وز و افزایش درخشندگی آن ها می باشد. علاوه بر این، از دیگر فواید کراتینه مو این است که نواحی آسیب دیده ی مو بازسازی می شوند و موها موقتا، به مدت چند ماه بدون پیچش و براق باقی می مانند.

کراتین کردن مو و عرضه مستقیم مواد آن در کشور

عرضه مستقیم کراتین مو در کشور

عرضه مستقیم کراتین مو در کشوراز آنجایی که کراتین کردن مو، برای اقایان و خانم ها استفاده می شود، خرید و فروش کراتین از بازار نسبتا خوبی برخوردار می باشد. این محصول در کیفیت ها و قیمت های متفاوت، در انواع بسته بندی ها در کشور به صورت مستقیم عرضه می گردد.

برای تهیه این محصول می توان به فروشگاه های لوازم آرایشی به صورت حضوری و یا اینترنتی مراجعه کرد. کراتینه مو با ژلاتین نیز انجام می شود اما تهیه کراتین به صورت مستقیم، آسان تر است.

حراجی کراتین مو در ایران

حراجی کراتین مو در ایرانقيمت كراتينه كردن مو بستگی به قیمت کراتین استفاده شده دارد. به طور کلی قیمت کراتینه مو مردانه، به دلیل این که حجم موهایشان کمتر است از قیمت کمتری برخوردار است.

برخی از سایت های فروش محصولات آرایشی به صورت روزانه روی محصولات خود تخفیف و حراجی می زنند، که کراتین مو هم جزو آن ها قرار دارد. برای خرید ارزان تر این محصول می توانید به صورت مرتب به سایت های فروش این محصولات مراجعه کنید و یا در آن ها عضو شوید تا آگهی های حراجی کراتین مو به دست شما برسد.

نمایندگی فروش کراتین مو

نمایندگی فروش کراتین مونمایندگی های فروش کراتین مو این محصول را از شرکت های تولیدی در داخل کشور به صورت عمده خریداری می کنند و در اختیار مردم قرار می دهند.

این نمایندگی ها هرکدام نماینده ی  برند خاصی هستند و کیفیت های متفاوتی را ارائه می دهند. همچنین این محصول همراه با سایر لوازم آرایشی و بهداشتی، به تعداد زیادی از کشورهای دیگر وارد می شود. اگر یک فروشگاه لوازم آرایشی دارید، می توانید کراتین مو را از نمایندگی های فروش این محصول خریداری کنید.

بازار بزرگ فروش کراتین مو در تهران

بازار بزرگ فروش کراتین مو در تهرانبرای صاف کردن و درمان موی خود، می توانید بهترین و با کیفیت ترین برندهای کراتین را از بازار بزرگ فروش کراتین مو در تهران خریداری نمایید. این محصول در انواع مارک ها با بهترین قیمت و مرغوب ترین کیفیت در این بازار وجود دارد.

برای خرید بهتر این محصول می توانید با متخصصان پوست و مو مشورت کنید و از آن ها کمک بگیرید. البته فروشندگان بر اساس تجربه و بازخوردی که یک محصول دارد، محصولات بهتر و باکیفیت تر را وارد بازار می کنند. 

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما